WWE ve TNA Oyunu


WWE ve TNA Oyunu
 
AnasayfaTakvimSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap
RPG oyunumuzu Bilen Arkadaşlara Söyliyip Bilmeyenlere Öğretiniz Reklam Vermek Yasaktır Öbür Tarafta Kul Hakkından Nasibini Alır .....
SİTEMİZİN TASARIMI DEĞİŞMİŞTİR ! İYİ FORUMLAR DİLERİZ
SİTEMİZE MODERATÖR ALIMLARI BAŞLAMIŞTIR !! BAŞVURU İÇİN (Jericho) NİCKLİ ADMİNLE VEYA DUYURULAR BÖLÜMÜNE MÜRACAAT EDEBİLİRSİNİZ..
PROFİLİNİZE KARAKTER BÖLÜMÜ EKLENMİŞTİR !! SİZDE KARAKTERİNİZİ SEÇİN Wink

Paylaş | 
 

 Admin Lütfen Bak !

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Kevin Nash

avatar

Uyarı Seviyesi : Uyarı Yok
Mesaj Sayısı : 8
Güreşçi Aktifliği : 10
Rep Puanı : 0
Kayıt tarihi : 12/03/10

MesajKonu: Admin Lütfen Bak !   Cuma Mart 12, 2010 8:09 pm

Ben Wrestling RPG'de David Otunga'yım... Ve Burda Dikkatimi çekti... Burası Oranın Kopyası Gibi. Kemerlerde Bile Wrestling Champion Var... Neden ? Kendin Bi şeyler yaratamıyomusun ?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Admin Lütfen Bak !   Cuma Mart 12, 2010 8:15 pm

cunqu ıkısı arkaDas beqenmedDıysen Kop qiT beeeeaaa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kevin Nash

avatar

Uyarı Seviyesi : Uyarı Yok
Mesaj Sayısı : 8
Güreşçi Aktifliği : 10
Rep Puanı : 0
Kayıt tarihi : 12/03/10

MesajKonu: Geri: Admin Lütfen Bak !   Cuma Mart 12, 2010 8:19 pm

Hayır ! Onlar Ayrıldı Birbirlerinden. İkiside Farklı Sayfalarda Artık. Hatta Artık Ordaki Adminin Umrunda Bile Diil Ordaki Mysterio yani burdaki admin ! Beğenmemekle Alakası Yok ! Burası Oranın Kopyası Gibi :S Kemer'leri Geç :........ Eğitim Olayını Ordaki Admin İlk Sitesinde Yapmıştı Taaaa Ağustos'un Başlarında... İlk Onda Vardı Eğitim ama Artık Ordan Alıntı Yapan Her sayfa Eğitim Varsa Belli Oluyo xD Allah Bilir Sen Orda İyi Biri Olamamışsındır xD o Yüzden Beğenmediysen Git Diosundur... Ama Orası Kendini Aşıyo Dostum...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Admin Lütfen Bak !   Cuma Mart 12, 2010 8:21 pm

Kaç tane rpg var ve hepside aynıııııı
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Admin Lütfen Bak !   Cuma Mart 12, 2010 8:23 pm

Yne öLe qnq KatıLıorm sana xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kevin Nash

avatar

Uyarı Seviyesi : Uyarı Yok
Mesaj Sayısı : 8
Güreşçi Aktifliği : 10
Rep Puanı : 0
Kayıt tarihi : 12/03/10

MesajKonu: Geri: Admin Lütfen Bak !   Cuma Mart 12, 2010 8:30 pm

xD Yha Herşey Aynı Diil ! Git WWE Live'a Herşey Farklı ! Git TNA RPG'ye Herşey Farklı ! İşte Sonradan Açılanlar Hep Alıntı Yapıo ! Aynı Burdaki Gibi ! Admin Eğer Yalansa Yalan De ??? O Siteden Bakıpta Yapmıyomusun Çoğu Şeyi ?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Admin Lütfen Bak !   Cuma Mart 12, 2010 8:39 pm

oLm bız özenTıyız Taaaaam mı xD Dıoruz kı ! ANIL ve ONUR arkaDas aLmıo mu ?? beynın
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kevin Nash

avatar

Uyarı Seviyesi : Uyarı Yok
Mesaj Sayısı : 8
Güreşçi Aktifliği : 10
Rep Puanı : 0
Kayıt tarihi : 12/03/10

MesajKonu: Geri: Admin Lütfen Bak !   Cuma Mart 12, 2010 8:41 pm

la Senin beynin almıyo asıl !! Onur Artık Anıl'ı Takmıyo bile ! Anıl WWE ve TNA Yöneticiliğinden Ayrıldığından Beri Onur'la Konuşurken biz Anıl'ın Saçma Karakter Olduğunu Sölüyo ! Bu Siteyide Bilio Ama Bişe Yapmadı Çünkü artık Anladı Ne Halt Olduğunu...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Admin Lütfen Bak !   Cuma Mart 12, 2010 8:44 pm

Ne HaLtsa HaLt ANIL bızı ıLqıLenDırmez OYUN 'u Hos yapmıs bu KDr oynuosan oyna oynamıosan bb bız onur a da Laf edmıoz onun oyununda qırıozzz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kevin Nash

avatar

Uyarı Seviyesi : Uyarı Yok
Mesaj Sayısı : 8
Güreşçi Aktifliği : 10
Rep Puanı : 0
Kayıt tarihi : 12/03/10

MesajKonu: Geri: Admin Lütfen Bak !   Cuma Mart 12, 2010 8:45 pm

siz beni ilgilendirmionuz Beni İlgilendiren Anıl ! Burda Oynamaya Gelmedim Zaten !
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Admin Lütfen Bak !   Cuma Mart 12, 2010 8:47 pm

HaDe o zmn Konusma özeLDen msj aT !!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kevin Nash

avatar

Uyarı Seviyesi : Uyarı Yok
Mesaj Sayısı : 8
Güreşçi Aktifliği : 10
Rep Puanı : 0
Kayıt tarihi : 12/03/10

MesajKonu: Geri: Admin Lütfen Bak !   Cuma Mart 12, 2010 9:03 pm

Yha Size Buraya Gelin Dien Olmadı Ztn xD Siz Geldiniz ben Admin dedim xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Admin Lütfen Bak !   Cuma Mart 12, 2010 9:04 pm

oLm özeL bosuna KoyuLmadı oraya Oke xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Admin Lütfen Bak !   Cuma Mart 12, 2010 9:05 pm

Kardes ben dıer sıtedekı Kane bnm karakterımden memnumdun ama burası daha iyi Sımdı oynıcaksan oyna oynamıcaksan yoL aL neden dersen buraya uye olcaksan oyna sıkayet etme adam yapamasmı sen karısamassın tammmı? yha burda oyna yha orda okey.. bı dahada tıbkı aynısı flan filan carcurt kartkurt deme:@
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Admin Lütfen Bak !   Cuma Mart 12, 2010 9:06 pm

Heytt Beaaa xD aDamsn xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Admin Lütfen Bak !   Cuma Mart 12, 2010 9:17 pm

aynen
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kevin Nash

avatar

Uyarı Seviyesi : Uyarı Yok
Mesaj Sayısı : 8
Güreşçi Aktifliği : 10
Rep Puanı : 0
Kayıt tarihi : 12/03/10

MesajKonu: Geri: Admin Lütfen Bak !   Cuma Mart 12, 2010 9:50 pm

Smile Sadece Gülüyorum Very Happy Sen Kimsin Ha ? Moderatör Olman Ne İşe Yarıyo ? Tabi Burda Moderatör'sün Yha Herşey Kebap xD Orda Yenilion o Yüzden Bi İşe Yaramıyo Very Happy Sting'ede Yenildin ... Senin İçin Önemli Olan Güzellik Deil Zaten Kariyer Very Happy
Şikayet Edilmicekse Nie Burası Var ? Ha ? Sölesene Bana ? Neden Var ? Şikayetim Bu ! Zorunuza Gittiyse Şikayetler Bölümünü Silin ! o zmn Bunu Ordaki Admin'ede Açıklayın. Aynı Cevabı Verecektir ! Eminim Bundan Smile Cart Vurt Kart Kurt Etmem Zaten ! Pas Yok ! Senin Beynindeki gibi Pas Yok Benim Beynimde.... Orda Gördük Ne Olduğunu Very Happy Kane İyi Karakter Zaten Oyunda ...
Burasıda Kabul Etsin Arkadaşım Ordan (Ç)alıntı Yaptığını ! Anıl Gelsin Sölesin Burda Ordan Aldığı Herşeyi Very Happy Kesin 1 Sayfa Sürer. Gitsin Orda Yazsın o zmn Sitesinde Bi Çok Şeyi Aldığını Very Happy Moderatör Olman Bana Sökmez ! @@ Mad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Admin
Yönetici
Yönetici
avatar

Mesaj Sayısı : 211
Güreşçi Aktifliği : 288
Rep Puanı : 1
Kayıt tarihi : 10/03/10

MesajKonu: Geri: Admin Lütfen Bak !   Cuma Mart 12, 2010 10:00 pm

Kevin Nash demiş ki:
Hayır ! Onlar Ayrıldı Birbirlerinden. İkiside Farklı Sayfalarda Artık. Hatta Artık Ordaki Adminin Umrunda Bile Diil Ordaki Mysterio yani burdaki admin ! Beğenmemekle Alakası Yok ! Burası Oranın Kopyası Gibi :S Kemer'leri Geç :........ Eğitim Olayını Ordaki Admin İlk Sitesinde Yapmıştı Taaaa Ağustos'un Başlarında... İlk Onda Vardı Eğitim ama Artık Ordan Alıntı Yapan Her sayfa Eğitim Varsa Belli Oluyo xD Allah Bilir Sen Orda İyi Biri Olamamışsındır xD o Yüzden Beğenmediysen Git Diosundur... Ama Orası Kendini Aşıyo Dostum...
1.kevin ve o sözleri yazan ...... Adını sölemiyorum sen manyakmısın bizim ayrılmamız bişeyi değiştirmez biz hala dostuz ve kopyası olabilr ama burdaki herşeyi ben ayarlıyorum bak herkes dio onu yapalım die ben diomki özentilik olur yapmıyım diyorum beğenmiyosanız Sqtirin Gidin !!!! Buda BUrda Biterr
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://wwerpgoyunu.yetkinforum.org
The Icon Sting
Yönetici
Yönetici
avatar

Uyarı Seviyesi : Uyarı Yok
Mesaj Sayısı : 95
Güreşçi Aktifliği : 675
Rep Puanı : 0
Kayıt tarihi : 12/03/10
Nerden : Ordu

MesajKonu: Geri: Admin Lütfen Bak !   Cuma Mart 12, 2010 10:47 pm

xD Nash Büyüksün xD Nese Bunu Kilitle Bence
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Evan Bourne
Eğitim Gören Süperstar
Eğitim Gören Süperstar
avatar

Uyarı Seviyesi : Uyarı Yok
Mesaj Sayısı : 77
Güreşçi Aktifliği : 89
Rep Puanı : 0
Kayıt tarihi : 12/03/10

MesajKonu: Geri: Admin Lütfen Bak !   Cuma Mart 12, 2010 10:59 pm

hahahaha Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
The Icon Sting
Yönetici
Yönetici
avatar

Uyarı Seviyesi : Uyarı Yok
Mesaj Sayısı : 95
Güreşçi Aktifliği : 675
Rep Puanı : 0
Kayıt tarihi : 12/03/10
Nerden : Ordu

MesajKonu: Geri: Admin Lütfen Bak !   Cuma Mart 12, 2010 11:01 pm

Neresi Komik ? Adam Beni ve RPG'mi Savunuyo İşte ????
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Evan Bourne
Eğitim Gören Süperstar
Eğitim Gören Süperstar
avatar

Uyarı Seviyesi : Uyarı Yok
Mesaj Sayısı : 77
Güreşçi Aktifliği : 89
Rep Puanı : 0
Kayıt tarihi : 12/03/10

MesajKonu: Geri: Admin Lütfen Bak !   Cuma Mart 12, 2010 11:27 pm

Kmk İste Bu yptığınız Btün Tartstma Bna Sdece Glmek Düşüo Ztnn ... !!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Admin Lütfen Bak !   Cuma Mart 12, 2010 11:39 pm

Mod aTıLDım Taammamı adam aKıLLı konus
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Admin Lütfen Bak !   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Admin Lütfen Bak !
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
WWE ve TNA Oyunu :: Şikayetleriniz-
Buraya geçin: